Europa is voor tal van Amerikaanse en Aziatische bedrijven (uit bijvoorbeeld Japan, China, India) nog steeds een interessante markt: veel koopkrachtige consumenten en een groot aantal groeiende bedrijven. Maar Europa is ook gecompliceerd, zeker als de per land uiteenlopende regelgeving, vestigingsklimaten, kosten en zakenculturen in ogenschouw worden genomen. Voor bedrijven is een succesvolle Europese bedrijfsstrategie, waarin omzet, marktaandeel en efficiëntie een grote rol spelen dus van groot belang. Buck Consultants International ondersteunt bij de ontwikkeling van een succesvolle bedrijfsstrategie door middel van diverse scenario analyses voor internationalisering en advisering van nieuwe productintroducties (bijvoorbeeld in de life sciences sector).
Typische vraagstukken waar bedrijven voor komen te staan bij het ontwikkelen van een internationale bedrijfsstrategie en/of het bepalen van de strategie voor nieuwe productintroducties zijn:
Buck Consultants International ondersteunt Amerikaanse en Aziatische bedrijven die willen groeien in Europa en Europese en Amerikaanse bedrijven die Azië willen veroveren. BCI kan daarbij bogen op ruime ervaring in verschillende snelgroeiende industriesectoren zoals (bio)farma, high tech, medische technologie en fashion / lifestyle.
Buck Consultants International adviseert bedrijven bij het opstellen van de internationale bedrijfsstrategie voor verschillende regio’s in de wereld (Europa, VS / Amerika’s, China, Azië, Midden-Oosten, Afrika):
Stel uw vraag aan onze expert